دپارتمان طراحی و اجرای فضای سبز

دپارتمان طراحی و اجرای فضای سبز

مشاوره، تهیه نقشه های فضا، اجرا و بهره برداری پروژه ها با نظارت و بررسی طولانی

طراحی فضای سبز، در واقع هنر چیدن المان های مختلف در جایگاه مناسب برای دسترسی آسان به فضاهائی دنج و آرام می باشد. تمایل جامعه شهری برای داشتن محیطی زیبا و پر از آرامش جامعه را به سمت ساخت فضاهای سبز مدرن و با کلاسیک رهنمون شده است.

شرکت های زیر مجموعه هلدینگ تکنولوژی کشاورزی و بازرگانی فارس (Fachco) اقدام به مشاوره، طراحی و تهیه نقشه و دفترچه فنی و محاسباتی و همچنین اجرا و بهره برداری از پروژه های فضای سبز، سازگار با محیط زیست هر منطقه با در نظر گرفتن سلیقه و فرهنگ آن منطقه و با استفاده از دانش و تخصص و تجربه کارشناسان خود، نموده است.

از جمله فعالیت های این دپارتمان می توان از طراحی و اجرای پروژه های محوطه سازی، جدول بندی و راه سازی، خدمات مربوط به بام سبز، ساخت آلاچیق و سایه بان، تراس و دیوار سبز، فلاورباکس، آبنما، چمن مصنوعی و سنگ فرش مناسب با هر فضا، درصورت لزوم نورپردازی آنها و… نام  برد. به کمک این هلدینگ تیم طراحی مجرب و همچنین مجریان با تجربه و با استفاده از اطلاعات ، نقشه ها ، سیستم ها و طرح های روز دنیا  در زیبا سازی محوطه مناطق مسکونی، بیمارستان ها، مدارس و دیگر اماکن عمومی، و همچنین سایت های بزرگ صنعتی نقش ارزنده ای داشته است.

فضا سازی و آبیاری فضای سبز شهرداری اکثر مناطق شیراز و همچنین طراحی و احداث بوستان های عمومی در استان های خوزستان، فارس، بوشهر و… و مرمت و بازسازی دروازه قرآن شیراز و کوهپایه های اطراف آن و… از جمله فعالیت های انجام شده توسط این دپارتمان می باشد. همچنین فعالیت هلدینگ در طراحی و اجرای بام سبز اکثر آپارتمان های شیراز و مجموعه فضای باز آنها مشهود است.

برای مطالعه بیشتر مطالب ، پروژه ها ، عکس ها ، نشریه ها و مقالات میتوانید به بخش های دیگر سایت مراجعه فرمائید.

اسکرول