دپارتمان نقشه برداری

دپارتمان نقشه برداری

برداشت، کارتوگرافی و ارائه نقشه های کشاورزی، عمرانی و ساختمانی

  هلدینگ تکنولوژی کشاورزی و بازرگانی فارس(Fachco) با توجه به نیاز های مجموعه، اقدام به گرداوری مهندسین مجرب و با تجربه در حرفه نقشه برداری به همراه تیم طراحی و کارتوگراف (نقشه نگار) نموده، که از جمله فعالیت های این دپارتمان میتوان تهیه نقشه در حوزه های کشاورزی، ثبت اسناد، راه و ساختمان و عمران ( شبکه های آبرسانی، گاز رسانی و … ) اشاره نمود.

فعالیت این دپارتمان جمع آوری، آماده سازی، ذخیره‌سازی، پردازش، مدیریت،  تجزیه و تحلیل، تلفیق، بازیابی و انتقال داده‌ها در مکان مرجع می باشد که شامل مراحل برداشت، اندازه‌گیری، محاسبه، ارائه نتایج کار و ترسیم آن ها ( کارتوگراف) است. در مرحله اندازه‌گیری، از دوربین های توتال استیشن‌ ، تئودولیت‌، جی‌پی‌اس یک کاناله و دو کاناله استفاده ، تا داده‌های لازم برای مرحله دوم بدست آید. دیتاها با توجه به اهداف کارفرما و خصوصیات کاربردی نقشه به اشکال مختلف محاسبه و تجزیه و تحلیل می شوند. نتایج کار به صورتهای آنالوگ )نقشه، مقاطع طولی و عرضی و…) یا دیجیتال (رقومی) (مانند جدول‌ها، مدل‌های رقمی زمین) ارائه می‌گردد.

دپارتمان نقشه برداری هلدینگ تکنولوژی کشاورزی و بازرگانی فارس(Fachco)طی سالها فعالیت خود توانسته است حدود 40.000 هکتار اراضی را با کمترین خطا دیتا برداری کرده و با توجه به نیازهای پروژه تجزیه و تحلیل و نهایتا ترسیم و با تهیه آلبوم نقشه و دفترچه محاسباتی لازم تحویل کارفرما دهد.

برای مطالعه بیشتر مطالب ، پروژه ها ، عکس ها ، نشریه ها و مقالات میتوانید به بخش های دیگر سایت مراجعه فرمائید.

اسکرول