دپارتمان گلخانه

دپارتمان گلخانه

مشاوره ، طراحی، اجرا و تامین قطعات و تجهیزات سازه های مدرن گلخانه ای

گیاهان برای داشتن رشد مطلوب،  نیاز به شرایط خاصی از نظر شدت نور، دمای روز و شب،  میزان رطوبت نسبی در هوا و خاک دارند. برای تولید و پرورش گیاهان در تمام طول سال باید شرایط محیطی مطلوب را برای آن ها به وجود آورد. با توجه به اینکه از طرفی امکان ایجاد چنین شرایطی حتی در فصل مناسب در محیط آزاد برقرار نیست و از طرف دیگرنیاز به تنوع محصولات غذایی در تمام فصول، دانشمندان و کشاورزان پیشرو را بر آن داشت که کاشت خود را به محیط هایی انتقال دهند که عوامل محیطی برایشان قابل کنترل باشد.کشت گلخانه ای نه تنها کنترل شرایط محیطی را فراهم کرده بلکه با کنترل عوامل خسارت زا مانند آلودگی، آفت و… باعث افزایش راندمان تولید و افزایش تناژ محصول شده است.با توجه به رشد جمعیت و نیاز روزافزون ایشان، به گل و گیاهان زینتی و سبزیجات و صیفی جات، حتی خارج از فصل، همچنین تولید گیاهان دارویی، کشت گلخانه ای امروزه به یکی از سود آورترین بخش‌های کشاورزی در جهان تبدیل شده ‌است.

هلدینگ تکنولوژی کشاورزی و بازرگانی فارس (Fachco)همچون عرصه های دیگرجهت سهولت دسترسی کشاورزان عزیز و پس از طی راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در عرصه طراحی، اجرا و تامین قطعات و تجهیزات سازه های مدرن گلخانه ای نسبت به دعوت از دو شرکت با سابقه و کارشناسان مجرب در این حوزه اقدام و با اخذ رتبه و گواهینامه فعالیت از نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس فعالیت خود را در حرفه طراحی انواع گلخانه ها، مشاوره و نظارت بر ساخت گلخانه و همچنین تامین قطعات و تجهیزات مرتبط با گلخانه اعم از اسکلت ،پوشش،سیستم تغذیه، سیستم های سرمایش و گرمایش، سیستم هوشمند سازی گلخانه و اجرای فنی- مهندسی انواع سازه های گلخانه ای آماده ارائه خدمات به کشاورزان عزیز می باشد.

قابل ذکر است که کارشناسان این هلدینگ در زمانی کوتاه موفق به طراحی حدود 60 هکتار سازه های گلخانه ای شده و همچنین قرارداد های اجرایی منعقد شده تا کنون بالغ بر 11هکتار می باشد.

برای مطالعه بیشتر مطالب ، پروژه ها ، عکس ها ، نشریه ها ، مقالات و همچنین معرفی سازه ها بصورت کاملتر میتوانید به بخش های دیگر سایت مراجعه فرمائید. همچنین این هلدینگ از افراد مجرب و کارشناس این رشته جهت ارتقاء دانش خود دعوت به همکاری می کند.

اسکرول